Igår kom ett (RAK) paket från tomten Meeske i Holland…

Sådan tur som jag har haft nu de senaste 2 veckorna har jag nog aldrig haft förut! Jag fick ett stort, fluffigt paket från Meeske (RAK in Europe). Gissa vad det var i? Nej, tänkte just att det inte skulle vara så svårt för er… garn såklart och ett vackert vykort. Det var 3 nystan, ganska kraftigt svart garn av okänd härstamning, 2 marinblå nystan av samma sort som föregående och sedan ett jättehäftigt och jättestort, multifärgat nystan av märket Cha-Cha. Stora nystanet har äldsta dottern redan paxat för och hon insisterar att jag måste absolut göra något av det till henne, de andra 5 nystanen har jag i dagsläget inga planer för ännu. För övrigt har vi en underbart vacker vinterdag här på Åland, klar blå himmel, solsken och lagom med kyla.

One response to this post.

  1. you need to g et a translator for your pages so I can read what you post.

    Svara

Kommentera

