Hemlispaket nr. 2…

Igår fick jag mitt andra hemlispaket som efter diverse irrfärder, eller som de säger i Australien, ha varit på ”walkabout”, äntligen hittat hem till mig! Det var ett jättefint paket och innehöll en Sockgömma från Stickfrossa, en massa stickmarkörer, en ruskigt vass sax och ett fint kort. Sockgömman är numera hem åt alla mina stick- och virk attiraljer…och eftersom ni är lika intresserade av allt som är stick-, virk- eller garnrelaterat som jag är så förstår ni behovet av en Sockgömma. Förresten så vet jag vem min hemliskompis är nu, hon heter Ingrid och bloggar här: http://surtantensmaskinstickning.blogspot.com  Tack snälla Ingrid! Kolla in hennes blogg, hon är extremt skicklig och gör fantastiska kreationer. Även en hett efterlängtad stickbok har anlänt, nämligen Traditional Scandinavian Knitting av Sheila McGregor. Här får ni några bilder:

One response to this post.

  1. Så skönt att paketet äntligen kom fram. Jag har också den boken, en riktig mönsterskatt.

    Svara

Kommentera

