Upptagen med Hemlisklappar…

Tjenixen på er, och ursäkta för att blogginläggen har lyst med sin frånvaro under senaste veckan. Hålller på för fulla muggar med att åstadkomma trevliga överraskningar att skämma bort min Hemliskompis med, det är så himla kul! Hur går det för er andra? Nej, nu måste jag sticka vidare om jag ska hinna bli klar med —. Vi ses om ett par dagar!

One response to this post.

  1. Hej!!
    Idag har jag hämtat Garn och Te paketet från dig…
    Kul med ett paket från Åland! 🙂
    Ännu roligare att öppna det och få se innehållet!
    Har testat chokladen och chokladteet. Mums!
    Garnet var jättefint. Jag är just nu i en sjalperiod, så jag funderar på om det skall bli en sjal…
    Roobios teet skall jag testa en annan dag…

    Jätte jätte tack!!
    Hälsningar
    Malin

    Svara

Kommentera

