Rena, rama grekiskan…

Nix, pix, det behöver det inte vara längre med engelska stick- och virktermer! Internet fullkomligen svämmar över av engelska stickbeskrivningar, många gratis, men en del utav oss kanske känner oss osäkra på om vi klarar av att handarbeta efter en sådan beskrivning… För en del kanske det var några år sedan man aktivt använde sig av engelska, vad vet jag…?! Jag erbjuder mig nu därför att hjälpa till med översättning, i mån av tid, för den som skulle vilja ha det. Det är bara att höra av sig till mig, vi hörs!

One response to this post.

  1. Posted by Hemlis on 16 november 2009 at 12:26

    Hej.

    Jag är din Hemlis-kompis, det skall bli kul. Du visar upp en hel del kul grejjer, hoppas kameran är fixad snart så vi får se får se mer.
    Ha det bra, och så hörs vi snart igen.

    Svara

Kommentera

