Grytlappar är bra att ha…

Här kommer några exempel på vad jag tycker är lite häftiga grytlappar… och de är INTE gjorda av bomullsgarn. Varför? Jo,  för att jag vid tillfället ifråga knappt hade den minsta lilla grytlapp att tillgå, en jädrans massa garn men tji bomullsgarn vilket naturligtvis ledde till att dessa blev tillverkade enligt Cajsa Wargs princip; man tager vad man haver…! Sagt och gjort, så fick det då bli grytlappar av 7Bröder från Novita… utom den söta, lilla grisen som är virkad i något bomullsgarn men inte ens om mitt liv hängde på det så skulle jag komma ihåg vilket garn…

Green Days loggaÅländsk SkärgårdspiratJag heter Karl-Oscar, i kärret jag bor...

Den åländske piratens avlägsne kusin...Nöff, nöff...

Kommentera

